مراسم چهلم مرحوم حبیب محبیان سه شنبه ۲۹ تیر ۹۵

مراسم چهلم مرحوم حبیب محبیان سه شنبه ۲۹ تیر ۹۵

دانلود مراسم چهلم مرحوم حبیب محبیان سه شنبه 29 تیر 95

  • پس از درگذشت حبیب در روستای نیاسته رامسر خانه موسیقی ایران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد تا مراسم تشییع حبیب از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا صورت بگیرد. اما پس از چند ساعت داریوش قانع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر اعلان کرد که تدفین حبیب در شهرستان رامسر و در امامزاده محمد تشییع و در همین محل به خاک سپرده خواهد شد. اما در نهایت پیکر حبیب در محوطه مسجد قدس رامسر به خاک سپرده شد. این به خاک سپاری در شرایطی صورت گرفت که حبیب هیچگونه تعلقی به شهر رامسر نداشت و فقط ویلای شخصی اش را در روستای نیاسته رامسر اجاره کرده بود. مراسم سوم حبیب هم در رامسر برگزار شد. در نهایت تاریخ و مکان برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب محبیان در تهران روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ صبح در مسجد جامع (قدس) شهرک غرب تهران در میان خیل عظیم مردم و در حضور رسانه‌ها برگزار شد.

دانلود مراسم چهلم مرحوم حبیب محبیان – مراسم چهلم زنده یاد حبیب محبیان

چهلم مرحوم حبیب محبیان

دانلود فیلم مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم حبیب محبیان روز سه‌ شنبه ۲۹ تیرماه ۹۵ در روستای محل زندگی این خواننده برگزار می‌ شود.

قرار است مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان روز سه‌ شنبه (۲۹ تیرماه) در مسجد قدس در روستای نیاسته و محل زندگی این خواننده پاپ برگزار شود.

حبیب ساعت ۹ صبح جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ بر اثر ایست قلبی در روستای نیاسته رامسر و در سن ۶۷ سالگی درگذشت و پیکرش در محوطه مسجد قدس روستای نیاسته به خاک سپرده شد.

لینک دانلود برنامه چهلم مرحوم حبیب روز ۲۹ تیر ماه در این صفحه قرار داده می شود.

حبیب محبیان معروف به حبیب (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۲۶ در شمیران – درگذشتهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ در روستای نیاسته، کتالم، رامسر)، خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه‌سرای ایرانی بود. او در دههٔ ۱۳۵۰ خورشیدی با آلبوم مرد تنهای شب به شهرت رسید. جنس صدای متمایز حبیب، استفاده‌اش از گیتار ۱۲سیمی و آهنگسازی متأثر از موسیقی راک غربی، او را به‌عنوان هنرمندی متفاوت به موسیقی پاپ ایران معرفی کرد.

حبیب مدت‌ها از بیماری قلبی رنج می‌برد و در نهایت در ساعت ۹ صبح جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ بر اثر ایست قلبی در روستای نیاسته، کتالم، رامسر و در سنِ ۶۷ سالگی درگذشت.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.