تجاوز همزمان ۱۱ مرد افغانی به سعید ۱۵ ساله

تجاوز همزمان ۱۱ مرد افغانی به سعید ۱۵ ساله

پزشکی قانونی , تجاوز , تجاوز ۱۱ مرد افغانی , جنازه , ساختمان نیمه کاره , سبزی فروشی , سعید ۱۵ ساله

تجاوز همزمان 11 مرد افغانی به سعید 15 ساله

تجاوز  ۱۱ مرد افغانی

پسری ۱۵ ساله به اسم سعید چند روزی است که گم شده ، وی برای کمک به پدرش هر روز بعد از آمدن از دبیرستان به خانه ، وسایل سبزی فروشی خود را برمیداشت و به سر کار می رفت تا کمک خرج خانواده باشد. اما یک روز رفت دیگر نیامد . هرچقدر خانواده منتظر او ماندند ، نیامد. تا اینکه خبر گم شدن او را به پلیس اطلاع دادند.

بر اساس مشاهداتی که صورت گرفته گویا سعید ۴ روز قبل یعنی در روز سه شنبه در حال دعوا گرفتن با ۱۱ افغانی مشاهده شده و آنها این پسر را با خود به داخل ساختمان نیمه کاره ای بردند ، همان ساختمانی که جنازه این پسر در زیر زمینش پیدا شده بود ، که در همین خصوص به پلیس اطلاع داده شده و آنها هم در پی ماجرا بودند اما ساختمان را اشتباهی رفته بودند ، در نتیجه آنها را گم کردند.

این ماجرا همینطور ماند تا اینکه همزمان در یک روز هم به پلیس و هم به پدر سعید اطلاع داده شد که جنازه پسرش در یک ساختمان ناتمام قرار دارد. در نتیجه به سمت ساختمان راهی شدند.

صحنه بدی را مشاهده کرده بودند، گویا به طرز وحشیانه ای به سعید تجاوز شده بود و آثار خون و . . . و حتی چندین لباس زنانه هم در محل یافت شد. بعد از اینکه جسد سعید به پزشکی قانونی منتقل شد تایید گردید که او تحت تجاوز دسته جمعی قرار گرفته و به دلیل آزار و اذیت نتوانسته تحمل کند ، در نتیجه فوت کرده است. بر اساس شواهد گویی این افغان ها به چند زن هم تجاوز کرده بودند.

از این ۱۱ نفر ، در حدود دو روز بعد ۱۰ نفر دستگیر شدند ، ۱ نفر باقی مانده نگهبان ساختمان نیمه کاره بود که تحت تعقیب قرار دارد. این اتفاق در پردیس تهران رخ داده است.

 

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.