زندگی لوکس دونالد ترامپ

زندگی لوکس دونالد ترامپ

تصاویری از داخل جت شخصی ۱۰۰ میلیون دلاری دونالد ترامپ.این جت یکی از ده هواپیمای شخصی فوق لوکس جهان است

رامپ، متولد و بزرگ‌شدهٔ نیویورک است. وی در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شده و حین تحصیل در دانشگاه در شرکت هلدینگ پدرش، فرد ترامپ کار می‌کرد. ترامپ از سال ۱۹۷۱ کنترل این کسب‌وکار خانوادگی را با سمت رئیس هیئت‌مدیره در دست گرفت و بعدتر آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد. ترامپ در مدت فعالیتش هتل‌ها، کازینوها، زمین‌های گلف، محلهٔ ریورساید ساوت منهتن و ساختمان‌های متعدد دیگری ساخته که بسیاری از آنها نام او را بر خود دارند؛ ازجمله تفریگاه‌های ترامپ (که هم‌اکنون در مالکیت کارل آیکان است).

زندگی لوکس دونالد ترامپ, دونالد ترامپ,

با کنار رفتن باراک اوباما از سمت ریاست جمهوری آمریکا و ورود دونالد ترامپ پس از پیروزی مقابل کلینتون به کاخ سفید همه خود را برای روز تحلیف ترامپ آماده می کنند. جنرال موتورز نیز لیموزین شخصی ریاست جمهوری آمریکا را آماده کرده است و این خودرو در حال تکمیل تست های آخر است. جزئیات و مشخصات فنی این خودرو کاملا محرمانه است و از قدرت امنیت بالایی برخوردار است. نام مستعار لیموزین ترامپ The Beast به معنی “جانور” است.  تصویر لو رفته از این خودرو ایمن و لوکس را در زیر مشاهده می کنید.

همسر و فرزندان دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا

زندگی لوکس دونالد ترامپ, دونالد ترامپ,

پارک معروف نیویورک که خانه دونالد ترامپ در کنار آن قرار دارد

زندگی لوکس دونالد ترامپ, دونالد ترامپ,

اینم پنت هاوسی که ترامپ و همسرش “ملانیا” و پسرش “بارون” در اون زندگی میکنن! یکی از لوکس ترین خونه های منهتن طبقه ۶۶ یک برج! منظره این خانه نیز پارک نیویورک است!

زندگی لوکس دونالد ترامپ, دونالد ترامپ,

ویلای مجلل دونالد ترامپ در ساحل فلوریدا

زندگی لوکس دونالد ترامپ, دونالد ترامپ,

تصاویری از داخل جت شخصی ۱۰۰ میلیون دلاری دونالد ترامپ

زندگی لوکس دونالد ترامپ, دونالد ترامپ,

او نام ترامپ را به برندی پرارزش و متمایز تبدیل کرده و لایسنس آن را به شرکت‌های متعددی که در آن‌ها سهمی ندارد یا سهم کمی دارد اعطا می‌کند. ترامپ در سال ۲۰۰۰ برای کسب نامزدی حزب ریفورم در انتخابات ریاست‌جمهوری رقابت کرد و در انتخابات مقدماتی این حزب در دو ایالت پیروز شد و سپس کنار کشید. ترامپ که از سوی مجلهٔ فوربز در زمرهٔ ۵۰۰ فرد ثروتمند جهان بوده، کسب‌وکارهایش و نیز سه ازدواجش دهه‌هاست پوشش گستردهٔ رسانه‌ای را به خود جلب کرده است. ترامپ از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ میزبان ریلتی شوی محبوب کارآموز در ان‌بی‌سی بوده است که به خاطر آن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره به او داده شده است. بر خلاف آنچه از او به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان نام برده می‌شود ولی در لیست ثروتمندترین افراد که هرسال از سوی مجله فوربز معرفی می‌شوند با ثروت چهار و نیم میلیارد دلار، در رده ۳۲۴ جهان و ۱۱۸ آمریکا قرار دارد. چنانچه خود ترامپ ادعا دارد که موفقیت مالی و ثروتش را بیشتر نشان دهد و گاه تا ده میلیارد دلار نیز در مورد ثروت وی ادعا می‌شود با چنین ثروتی نیز در فهرست فوربز در رده ۱۰۳ جهان و ۴۱ آمریکا قرار می‌گیرد.[۵] ترامپ در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۶ بار دیگر رسماً نامزدی خود را برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶، این بار به عنوان یک جمهوریخواه اعلام کرد.

اجاره خانه‌های ساعتی در تهران+عکس

خبر خوش پلیس فتا برای بخشیده شدن شایان هکر ماه عسل+عکس

گران قیمت ترین مراسم عروسی دنیا+عکس


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.