تکذیب فوت محمدعلی کشاورز ۲ تیر ۹۵ + عکس

تکذیب فوت محمدعلی کشاورز ۲ تیر ۹۵ + عکس

خبر فوت و درگذشت محمدعلی کشاورز ۲ تیر ۹۵

محمدعلی کشاورز

خبر فوت محمدعلی کشاورز و درگذشت محمد علی کشاورز که امروز چهارشنبه ۲ تیر ۹۵ در فضای مجازی منتشر شده است توسط استاد محمدعلی کشاورز تکذیب شد.

در روزهایی که هر کس با سواستفاده از نام بازیگران و ستارگان ایرانی به فکر کسب درآمد بیشتر می باشد و به تنها چیزی که فکر نمیشود آسایش هنرمندان و طرفداران بزگوار این عزیزان می باشد این بار خبر فوت محمد علی کشاورز در حال دست به دست شدن می باشد که با انتشار عکس استاد محمدعلی کشاور بر روی تخت بیمارستان این خبر را به گونه ای منتشر کرده اند تا مشتریان بیشتری را برای خود جذب کنند.

استاد محمدعلی کشاورز در صفحه اینستاگرام خود به خبر منتشر شده در مورد مرگ محمدعلی کشاورز واکنش بسیار جالب و متفاوتی داده است.

استاد کشاورز با مطرح کردن این موضوع که درگذشت محمدعلی کشاورز چه سودی عاید منتشران این شایعات میکند از منتشران شایعه خبر فوت خود خواست تا از سایر عکس ها نیز استفاده کنند و تنها با انتشار عکس های محمدعلی کشاورز در بیمارستان که مربوط به ۴ سال پیش می باشد شایعه فوت محمدعلی کشاورز را منتشر نکنند .

شایعه مربوط به مرگ محمد علی کشاورز با عکس زیر در حال انتشار می باشد.

خبر فوت و درگذشت محمدعلی کشاورز ۲ تیر ۹۵ + عکس

محمدعلی کشاورز با انتشار عکس بالا نوشت

حالا روان ما شاد و یادمان گرامی،چی نصیب شما میشه؟

حداقل تو طول ۳ سال شایعه سازی محبت کنین غیر از این ۴ تا عکس هم استفاده کنین من فقط ۴ سال پیش بیمارستان بودم آخه این همه عکس چرا فقط همین؟؟؟؟

محمدعلی کشاورز (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ اصفهان) بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است. وی دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

زندگی‌نامه

او در شهر اصفهان، محلهٔ سیچان (سیچون) به دنیا آمد و فرزند دوم خانوادهٔ «کشاورز» است. خاندان وی اصالتاً از گرجی تبارانی بوده که در زمان شاه عباس به ایران آمده و مسلمان شده‌اند. نام خانوادگی قبلی او اصلانی بوده‌است.[۳] وی یک بار ازدواج نموده است که در سال ۱۳۵۲ این ازدواج به جدایی انجامید و پس از آن دیگر ازدواج نکرد.نتیجه این ازدواج دختر وی به نام نلی است که در بلژیک زندگی و نقاشی تدریس می‌کند.[۴]وی فارغ‌التحصیل هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده هنرهای دراماتیک است. او از فارغ التحصیلان رشته نقشه‌برداری نیز می‌باشد[نیازمند منبع] و مجری‌گری برخی برنامه‌های مربوط به نقشه‌برداری در صدا و سیما به عهدهٔ ایشان بوده است.

فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۳۹ با حضور در نمایش «ویولن‌ساز کره‌مونا» آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در نمایش‌هایی همچون «آنتیگون»، «آندورا»، «ادیپوس شهریار»، «بازی استریندبرگ»، «دایی وانیا»، «عاشق مترسک»، «لبخند باشکوه آقای گیل» و شماری دیگر به بازیگری حرفه‌ای در تئاتر بدل شد.

محمد علی کشاورز در دی ماه ٩۵ در بیمارستان بستری شد.

برای مشاهده سایر مطالب مرتبط با این هنرمند به لینک زیر مراجعه کنید

محمدعلی کشاورز


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.