انتقاد درباره مراسم هفتم پورحیدری بی انصافی است

انتقاد درباره مراسم هفتم پورحیدری بی انصافی است

مدیرفنی استقلال گفت: «تصمیم گرفتیم که در همان روز به مراسم ختم مادربزرگ آقای شفیع‌زاده برویم که او هم جزو خانواده استقلال است.»

بهتاش فریبا درباره حرف و حدیث‌ها و انتقادهای چند روز اخیر مبنی بر عدم حضور استقلالی‌ها در مراسم هفتم پورحیدری اظهار داشت: «انتقاد از استقلالی‌ها در مورد مراسم هفتم پورحیدری بی‌انصافی است. تمام بچه‌های ما در مراسم‌ منصورخان شرکت کردند و هیچ اجباری هم در کار نبود، بلکه خودشان عاشقانه پورحیدری را دوست داشتند. من هم هر روز به بهشت‌زهرا می‌رفتم و نیازی نبود که در مراسم پورحیدری عکس بیندازم.»

مراسم هفتم پورحیدری,پورحیدری,منصور پورحیدری

وی خاطرنشان کرد: «برای مراسم هفتم منصورخان به ما اطلاع دادند که قرار است این مراسم ساعت هفت شب در یکی از تالارهای غرب تهران برگزار شود. ما هم تصمیم گرفتیم که در همان روز به مراسم ختم مادربزرگ آقای شفیع‌زاده برویم که او هم جزو خانواده استقلال است. می‌دانستیم که شب هم قرار است به مراسم منصورخان برویم و فکر نمی‌کنم این موضوع اینقدر حساس باشد که چنین صحبت‌هایی مطرح شود. آقای جباری به‌عنوان پیشکسوت استقلال برای من قابل احترام است و در جریان ناراحتی او قرار دارم، ولی معتقدم استقلالی‌ها در مراسم منصورخان کم نگذاشتند.»

مراسم هفتم پورحیدری,پورحیدری,منصور پورحیدری

فریبا در خصوص بازی استقلال و صبا در جام حذفی گفت: «بچه‌ها خیلی خوب و باانگیزه تمرین می‌کنند. ما بازی آسانی مقابل صبا نداریم، ولی استقلال فقط برای قهرمانی در جام حذفی بازی می‌کند و برای رسیدن به این هدف باید صبا را شکست بدهیم.کادر فنی هم صبا را آنالیز کرده و امیدوارم در این مسابقه به هدفمان برسیم.»

عکس های آتلیه ای مریم کاویانی

بنیامین بهادری و شایلی محمودی در فیلم سلام بمبئی

جزئیات و دلیل ابطال پروانه ساخت سریال شهرزاد ۲


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.