علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام

علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام

بیوگرافی پیمان طالبی , پیمان طالبی و همسرش , توهین به علی کریمی , توهین پیمان طالبی , توهین پیمان طالبی به علی کریمی , توهین پیمان طالبی به کریمی , توهین طالبی به کریمی , توهین مجری , توهین مجری به علی کریمی

علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام
علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام

توهین پیمان طالبی

توهین پیمان طالبی مجری تلویزیون به علی کریمی در اینستاگرام که علی کریمی را رو به سخره گرفته و اونو لنگی اسگل بی سواد خطاب کرده است بعد معذرت خواهی می کند.

پیمان طالبی مجری صدا و سیما با وقاحت تمام واکنش علی کریمی به شرایط آب و هوایی خوزستان و اعتراضش به معصومه ابتکار زیر پست رئیس جمهور رو به سخره گرفته و اونو لنگی اسکل بی سواد خطاب کرده است.

البته یه پست معذرت خواهی و در واقع غلط کردم مخصوص توی پیجشون گذاشتن و با اینکه گفتن به دلیل اشتباهی که کردم نه پیج رو میبندم نه کامنتها رو بعد از دو ساعت هم پست غلط کردم رو پاک کردن هم پیج رو بستن.

بیوگرافی پیمان طالبی

پیمان طالبی متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۶ درتهران مجری و خواننده استوی کارش را در دوران دانشجویی با گزارشگری در تلویزیون همدان شروع کرد سپس مجری رادیو و تلویزیون همدان شد از سال ۱۳۸۸ هم به عنوان نماینده رادیو جوان در همدان با شبکه رادیوی جوان همکاری خود را آغاز کرد و در کنار آن گاهی نیز گزارش های ورزشی و فوتبال نیز  انجام می دادپیمان طالبی پس از اتمام دوران تحصلیش در همدان، در اواخر سال ۱۳۸۹ به تهران آمد و در رادیو جوان فعالیت خود را ادامه داد.

پیمان طالبی ازدواج کرده و متاهل است همسر او ندا مصباح است آقای طالبی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی از دانشگاه همدان است.

مجری برنامه‌های تلویزیونی به خاطر نوشته‌اش در شبکه‌های مجازی از علی کریمی و هواداران او عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مجری تلویزیون از علی کریمی

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین در این باره نوشت: «پیمان طالبی، مجری برنامه «مردم چی میگن؟» در اینستاگرامش نوشت: «جادوگر فوتبال ایران، کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس و به خصوص هواداران علی کریمی عزیز به خاطر اشتباه صورت گرفته‌، از همه شما معذرت می‌خوام. حق دارید که ناراحت شده باشید. به بزرگ بودن علی کریمی شکی نیست و همه بهش واقفیم و قطعا خاطرات روزهایی که در مستطیل سبز بودی، فراموش نخواهد شد. منو ببخش. دوستان هوادار حلال کنید و عذرخواهی بنده رو بپذیرید.»

علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام
علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام

پیمان طالبی مجری برنامه مردم چی میگن پس از توهین به علی کریمی و تیم پرسپولیس و بی احترامی به آنها مجبور به عذرخواهی از جادوگر و طرفداران تیم پرسپولیس شد .

توهین پیمان طالبی به علی کریمی و پرسپولیس بسیار زننده بوده آنقدر که طرفداران پرسپولیس را به صفحه پیمان طالبی کشاند تا وی را متوجه اشتباهش بکنند .

علی کریمی که در چند روز پیش با ارسال نظری زیر پست دکتر حسن روحانی از رئیس جمهور خواست تا معصومه ابتکار را مواخذه کند و از معصومه ابتکار انتقاد کرد هنوز جنجال های این نظر ادامه دارد .

سازمان محیط زیست با دیدن نظر علی کریمی و واکنش های مردم ، بیانیه ای صادر کرد که علی کریمی را توجیه کنند و در آن پاسخ نقد اینستاگرامی علی کریمی را دادند .

پاسخ محیط زیست به علی کریمی را در زیر مشاهده میفرمایید :

” جناب اقای کریمی ضمن تشکر از توجه شما نسبت به معضلات محیط زیستی کشور، از آنجا که به عدم همدلی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مردم خوزستان حتی در ظاهر و با قراردادن یک پست در اینستاگرام اشاره کرده اید، به اطلاع می رساند که اگر ملاک خدمت، پست گذاری در اینستاگرام باشد، خانم ابتکار طی سه هفته گذشته، پست های متعددی در مورد خوزستان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در دسترس همگان است.

اما مهم تر از پست گذاشتن برای یک مسئول، حضور وی در استان و پیگیری مشکلات است که خانم ابتکار ۱۴ بهمن ماه در اهواز و شادگان حاضر شدند و مسئولان مربوطه و مقامات بین المللی را نیز برای تاکید بر جایگاه تالاب های خوزستان با خود همراه کردند. به علاوه در همین سفر، شورای اداری استان با حضور استاندار و همه مدیران ذی ربط کارگروه مقابله با گرد و غبار تشکیل، اقدامات انجام شده تشریح و راهبردهای کوتاه مدت و بلندمدت مشخص شد.

اما باید توجه داشته باشید که سازمان حفاظت محیط زیست عهده دار وظایف مطالعه، سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت است که همه این ها در خصوص مقابله با گرد و غبار استان خوزستان انجام شده و وظیفه اجرا نیز بر عهده دستگاه های دیگری است. همچنین ارایه گزارش و وضعیت موجود به مقامات عالی کشور در این زمینه برای پیگیری و اقدام های عملی از دیگر امور مهم بوده که اینکار را هم در هیات وزیران انجام دادند.

لازم به ذکر است که بیشترین تعداد سفر استانی معصومه ابتکار در سه و نیم سال گذشته به استان خوزستان بوده و بیشترین هزینه کرد استانی سازمان حفاظت محیط زیست نیز برای خرید تجهیزات پایش آلودگی برای استان خوزستان بوده است. و البته همه این اخبار برای راستی آزمایی قابل جستجو و در دسترس است.

مجددا از دغدغه شما برای هموطنان خوزستانی تشکر می شود. “

علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام
علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام

علی کریمی که از توجه محیط زیست به اینستاگرام و نظرش شگفت زده شده بود در پاسخ به واکنش محیط زیست نوشت :

” سرکار خانم ابتکار وظیفه من در قبال هموطنانم به دلیل نداشتن پست و مقام، در حد یه پست اینستاگرامى می تواند باشد و کار دیگه اى هم جز دعا کردن نمی توانم بکنم، ولى شما که وظیفتون تحقیق و سیاست گذارى است و باید بر آن نظارت کنید که انجام شود، و در ۳.۵ سال گذشته بارها سفر کردین به قول خودتون، نباید ١٪‏ وضع بهتر شده باشد، چرا نتایج تحقیق و سیاست گذاریتون هر روز بدتر از دیروز شده است.

با این اوضاع هوا من فکر می کنم سفرهاى این ۳.۵ سال گذشتتون بیشتر به خاطر اون حس نوستالژى لب کارون بوده (که اون هم از بین رفته) تا تحقیق و ریشه یابى و علت یابى این معضل.

در کل فکر می کنم در حال حاضر شما باید بیشتر وقتتون را براى حل این معضل بزرگ و دیگر معضل ها نظیر تخلیه شدن فاضلاب ها به دریاى خزر و خلیج فارس بزارین نه اینکه پیگیر پست هاى اینستاگرامى من و امثال من باشین.

مطمئن باشین اگه شما وظیفتون رو به نحو احسن انجام دهید، ما و تمام مردم ایران از شما سپاسگزاریم همچنین می توانید دکتر روحانى که به شما اعتماد کرد را روسفید کنید./رویش
در ضمن منظور از کامنت من زیر پست دکتر روحانى، یک پست براى همدردى با مردم خوزستان بود وگرنه ماشاءالله پرتلاش هستین!! به امید روزى که به جاى حرف زدن، مرد عمل باشیم . “

در متنی که علی کریمی منتشر کرده بود به اشتباه اینستاگرام را ایستگرام نوشته بود که موجب تمسخر و توهین پیمان طالبی مجری استقلالی تلویزیون در یک کانال شد .

پیمان طالبی در پیامی که نوشته علی کریمی را بازنشر کرده بود نوشت :

” یکی به این لنگی بیسواد بگه ایستگرام نه اسکل !!! اینستاگرام “

لنگی خواندن پرسپولیس و بیسواد و اسکل خواندن علی کریمی موجب خشم طرفداران پرسپولیس و هواداران علی کریمی شد تا جایی که پیمان طالبی صفحه اینستاگرام خود را خصوصی کرد .

پیمان طالبی که از وخامت ماجرا مطلع شد در پستی جهت عذرخواهی از علی کریمی و طرفداران پرسپولیس نوشت :

«جادوگر فوتبال ایران، کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس و به خصوص هواداران علی کریمی عزیز به خاطر اشتباه صورت گرفته‌، از همه شما معذرت می‌خوام. حق دارید که ناراحت شده باشید. به بزرگ بودن علی کریمی شکی نیست و همه بهش واقفیم و قطعا خاطرات روزهایی که در مستطیل سبز بودی، فراموش نخواهد شد. منو ببخش. دوستان هوادار حلال کنید و عذرخواهی بنده رو بپذیرید.»

البته قابل به ذکر است که علی کریمی نیز در واکنش در کانال تلگرامی خود پاسخ پیمان طالبی را با کنایه داد .

پاسخ علی کریمی به توهین پیمان طالبی را در زیر مشاهده میفرمایید :

خدا این باسوادا رو از ما  نگیر، شعور و فهم به سواد  ربطى نداره ! اگه باسواد ما تو باشى که من به بى سواد بودن خودم افتخار میکنم🙏🙏🙏اقاى باسواد با یک غلط میشم ١٩و قبول میشم میرم مرحله بعد👌👌😂😂👍من بیسواد ولى تو مرد باش و رو حرفت وایسا، 👌👌😂😂در ضمن اسکل  برو دو نفرو بیار ببین من درست میگم یا تو!؟

علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام
علت توهین پیمان طالبی به علی کریمی در پست اینستاگرام

جواب علی کریمی به مجری مطرح تلویزیون: اگر شما با سواد ما هستی، به بی سواد بودنم افتخار می کنم!

علی کریمی با انتشار پستی در کانال تلگرامش، نسبت به صحبت های مجری مطرح تلویزیون کشورمان واکنش نشان داد!

به گزارش طرفداری، علی کریمی در این مورد نوشت:

خدا این باسوادا رو از ما  نگیر، شعور و فهم به سواد  ربطى نداره ! اگه باسواد ما تو باشى که من به بى سواد بودن خودم افتخار میکنم🙏🙏🙏اقاى باسواد با یک غلط میشم ١٩و قبول میشم میرم مرحله بعد👌👌😂😂👍

این درحالیست که ساعتی پیش این مجری تلویزیونی رسما از صحبت هایش کوتاه آمده و از هواداران اسطوره فوتبال کشورمان و شخص خود علی کریمی عذرخواهی کرده بود.

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.