جشن تولد بریتنی اسپیرز برای دوست پسر ایرانی اش سام اصغری

جشن تولد بریتنی اسپیرز برای دوست پسر ایرانی اش سام اصغری

بریتنی اسپیرز , بریتنی و سام اصغری , تولد بریتنی اسپیرز , تولد سام اصغری , جشن تولد سام اصغری , دوست پسر بریتنی اسپیرز

جشن تولد بریتنی اسپیرز برای دوست پسر ایرانی اش سام اصغری (1)

بریتنی اسپیرز

فیلم جشن تولد بریتنی اسپیرز برای سام اصغری دوست پسر ایرانی اش که بریتنی برای دوست پسر ایرانی اش جشن تولد ساده ای برگزار کرد سام اصغری ۲۳ ساله شد و از بریتنی ۱۰ سال کوچکتر است مدتی است که “بریتنی اسپیرز” خواننده ۳۵ ساله با پسر ایرانی به نام “سام اصغری” وارد رابطه شده است.

جشن تولد بریتنی اسپیرز برای دوست پسر ایرانی اش سام اصغری (2)

اسپیرز با اشتراک گذاری عکسی از تولد ۲۳ سالگی سام که البته با نام اصلی اش “حسام” به او تبریک گفته بود،تولد او را جشن گرفت. بریتنی از ازدواج قبلی اش دو پسر ۱۰ و ۱۱ ساله دارد.

جشن تولد بریتنی اسپیرز برای دوست پسر ایرانی اش سام اصغری (3)

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears) متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ (‎۱۱ آذر ۱۳۶۰) خواننده، رقاص، ترانه سرا، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد. اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌است.

بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد رتبه اول را کسب کرد. او دومین آلبوم استدیویی خودش را به نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد.

جشن تولد بریتنی اسپیرز برای دوست پسر ایرانی اش سام اصغری (4)

سام اسغری مربی بدنسازی و مدلینگ و بازیگر ایرانی است که در خارج از کشور در حال کار کردن است سام اصغری دارای ۲۲ سال است او خود را در دبیرستان پسری خجالتی معرفی میکند که از وقتی که به صنعت مدلینگ روی آورده اعتماد به نفس زیادی بدست آورده او در سن ۲۰ سالگی به دنبال این بود که افسر پلیس شود ولی او به علاقه خود یعنی بدنسازی و مدل و بازیگری روی آورد.

جشن تولد بریتنی اسپیرز برای دوست پسر ایرانی اش سام اصغری (5)

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.