دانلود فیلم واکنش بهزاد فراهانی به برهنه شدن دخترش گلشیفته

 دانلود فیلم واکنش بهزاد فراهانی به برهنه شدن دخترش گلشیفته

بهزاد فراهانی , بهزاد فراهانی و روزپلاس , فیلم بهزاد فراهانی و خبرنگار

دانلود فیلم واکنش بهزاد فراهانی به برهنه شدن دخترش گلشیفته

دانلود فیلم واکنش بهزاد فراهانی به برهنه شدن دخترش گلشیفته

گلشیفته فراهانی , واکنش بهزاد فراهانی , واکنش بهزاد فراهانی به سوال خبرنگار

بهزاد فراهانی

فیلم واکنش شدید بهزاد فراهانی به یک سوال: آیا می شود فیلم دخترتان را با خانواده دید؟! که بهزاد فراهانی در واکنش به برهنه شدن دخترش گلشیفته موضوع فقر و بیکاری را پیش می کشد.

بهزاد فرهانی که در چند روز گذشته در مصاحبه ای دخترش گلشیفته فراهانی را دختر ایران خوانده بود، در مصاحبه ی تلفنی با خبرنگار روز پلاس در جواب اینکه آیا فیلم هایی که دخترش در چند سال اخیر بازی کرده را می شود همراه خانواده دید و یا اینکه حجم زیاد صحنه های غیر اخلاقی آن کاملا متفاوت با فرهنگ ایرانی است با لحنی عجیب پاسخ داد.

گردآوری: دلبرانه

منبع: روزپلاس


ممکن است شما دوست داشته باشید
6 نظرات
  1. مرضیه می گوید

    خیلی هم کاراقای خبرنگاردرست بود..هرچی گلشیفته خرابترمیشه پدرش باهاش بهترمیشه.بره جلوی دخترشابگیره

  2. شهرام می گوید

    آقای فراهانی و خانم رحیم نیا به هرحال مربی و تربیت کننده فرزندانشون بودن پس معلومه که مشکلی با پرده دری و بی حیایی بچه هاشون ندارن و تازه بهشونم افتخار میکنن.باز گلشیفته با دقت بیشتری زندگیشو مدیریت کرده که مثل خواهرش شقایق،در بیست سالگی یه پسر بدون پدر روی دستش نمونده!

    1. saeed می گوید

      لطفا در بیان نظرات و قضاوت دیگران محتاط تر عمل کنید ، قضاوت کار هر کسی نیست و نباید کسی را از روی شایعات و شنیده ها قضاوت کرد دوست عزیز.

  3. مینو می گوید

    به هر حال هر پدری دخترش رو هر جور که باشه دوست داره. ضمن اینکه گلشیفته فراهانی بعنوان یک شخصیت مستقل زندگی میکنه و نمیشه پدر ایشون رو بخاطر عملکرد فرزند بالغ و مستقل مورد سوال قرار داد. ضمن اینکه در هر کشوری مفهوم حیا و پرده دری تعریف خاص خودش رو داره خیلی چیزها در ایران تابو هست که در فضای اروپا و امریکا مسایلی کاملا عادی و پیش پا افتاده هست. و برعکس!

  4. ناشناس می گوید

    کار این خبرنگار درست نبود
    اولا که هر کس مسعول زندگی خودشه
    دوما پدر اون فرد بیاد راجب کار فرزندش توضیح بده پیشنهاد میکنم این رو زیاد باب نکنید که از فردا وقت مسعولین کشور تو دادگاه ها گرفته نشه

  5. محمد می گوید

    هر کس هر گونه که میخواهد زندگی میکند، به نظر من گلشیفته تابو شکنی کرد، درست هست که من و امثال من این کار را نکردند و نمیکنند، لخت شدن گلشیفته پیام داشت، ممکن است این پیام زننده باشد، ولی ایشون با این حرکت، دیدگاه ها را نسبت به زن تغییر داد. در کل این دختر و پدرش آزاد هستند هر گونه که دوست دارند زندگی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.