بهنوش بختیاری در ۱ سالگی اش

بهنوش بختیاری در ۱ سالگی اش

بهنوش بختیاری بازیگر ۴۱ ساله عکسی از ۱ سالگی اش را منتشر کرد. بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از دوران کودکی اش , صفحه شخصی اش را بروز کرد.

بهنوش بختیاری,بهنوش بختیاری در 1 سالگی اش

بهنوش بختیاری ۴۱ ساله نوشت:

*****

یک سالگی من

من در محله مهرآباد جنوبی به دنیا امدم..

شاید دوزار مرام معرفتی که حالیمونه ازهمون جنوب شهری بودنمونه…

و افتخار میکنم که با بچه های جنوب شهر بزرگ شدم…

جوانی در شهرک ژاندارمری گذشت و بعد از ازدواجم ساکن قیطریه شدم…

البته هنوز دارم سعی میکنم بی معرفت نباشم

بهنوش بختیاری,بهنوش بختیاری در 1 سالگی اش

 متولد تهرانه در ۲۹ اردیبهشت سال ۵۴ شمسی بدنیا اومده مدرک تحصیلیش لیسانش زبان فرانسه است ازدواج کرده نام همسرش هم محمد رضا آرین هستش .یه سری اطلاعات دیگه هم الان یاد اومد بگم بهنوش خانم در بیمارستان اقبال تهران بدنیا اومده و الان ساکن شهرک ژاندارمری هست. پدر و مادر بهنوش تهرانی ان بهنوش بچه آخر خانواده شونه که کلا ۶ نفرن . تاریخ ازدواج بهنوش بختیاری تیر سال ۷۸ است قبلا گفتم که با محمد رضا آرین که نویسنده کارهای طنز مهران مدیری هم هست ازدواج کردند به موسیقی علاقه داره غذای مورد علاقش چلوکباب هست .بهنوش بختیاری قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شد.

بهنوش بختیاری,بهنوش بختیاری در 1 سالگی اش

در کنار آن در مدرسه رسام هنر یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراند. بالاخره سال ۷۵ در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد. او از  چند مجموعه داستانی تلویزیونی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون) و زندگی به شرط خنده در میان مردم به محبوبیت رسید.

سالگرد تاسیس سالن زیبایی مریم سلطانی

پرستو صالحی ۳۹ ساله شد

غواصی کردن هانیه توسلی در جزیره لارک


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.