کلیپ ترور ناموفق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا + علت ترور ترامپ

کلیپ ترور ناموفق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا + علت ترور ترامپ

ترامپ ترور شد , ترور ترامپ , ترور دونالد ترامپ , ترور نافرجام ترامپ , دلیل ترور ترامپ

کلیپ ترور ناموفق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا + علت ترور ترامپ

ترور ترامپ

فیلم ترور نافرجام ترامپ رئیس جمهور آمریکا که دقایقی پیش اتفاق افتاد و ظاهرا دلیل ترور ترامپ سیاست های جدید ترامپ برای مهاجرین مسلمان به این کشور بوده است.

مردی که در جریان یک گردهمایی انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری در لاس وگاس دستگیر شده به مقامات امریکا گفته است که وی قصد کشتن ترامپ را داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از  دوشنبه شب آسوشیتدپرس از لاس وگاس، یک افسر پلیس فدرال امریکا گفته است که این مرد اعتراف کرد برای رسیدن به هدف خود یعنی کشتن ترامپ قصد داشت یک سلاح کمری پلیس را از دست ماموران بقاپد.

شکایت نامه ای روزدوشنبه در یک دادگاه منطقه ای امریکا در نوادا تنظیم شده که در آن این مرد که مایکل استیون سندفورد نام دارد به اقدام خشونت آمیز در محوطه های محدود متهم شده است.

در این شکایت نامه از یک مامور ویژه که از وی تنها به عنوان ‘سوایرکووسکی’ نام برده شده نقل شده که سندفورد به افسران گفته است که وی از کالیفرنیا برای کشتن ترامپ آمده و روز قبل برای تمرین تیراندازی به یک مرکز آموزش در لاس وگاس رفته بود.

کلیپ ترور ناموفق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا + علت ترور ترامپ

دادگاه لاس وگاس یک جوان ۲۰ ساله انگلیسی که قصد تیراندازی به سمت دونالد ترامپ را داشت، به یک سال حبس محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران: “مایکل استیون سندفورد”، جوان انگلیسی ۲۰ ساله ای که قصد ترور “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور منتخب آمریکا را داشت در دادگاه “لاس وگاس” به ۱۲ ماه حبس محکوم شد.

وی در ماه ژوئن (حدود ۶ ماه پیش) اسلحه یک افسر پلیس را در محل سخنرانی ترامپ در لاس وگاس گرفت تا با آن به سمت وی تیراندازی کند. سندفورد پس از اینکه بازداشت شد به افسران پلیس گفت: قصد داشتم نامزد حزب جمهوری خواه را بکشم.

سندفورد که اهل “دورکینگ” انگلیس است، در ماه سپتامبر به اتهاماتی از جمله ایجاد اختلال در یک رویداد رسمی و حمل سلاح گرم اقرار کرد.

اگر برای هر دوی این اتهامات مجرم شناخته می شد، باید بیش از ۲۰ سال را در زندان سپری می کرد؛ اما دادگاه به او تخفیف داد.

این جوان انگلیسی که از بیماری “اوتیسم” رنج می برد، در دادگاه گفت: به زبان آوردن کلمه متأسفم فایده ای ندارد. من واقعا بخاطر کاری که انجام دادم شرمسار هستم. ای کاش راهی وجود داشت که وضع را بهتر کنم. من واقعا حس بدی دارم. من واقعا بخاطر اینکه وقت دادگاه را گرفتم متأسفم.

خوشبختانه سندفورد پیش از اینکه بازداشت شود، هیچ تیری از آن اسلحه شلیک نکرد. به گفته خانواده وی، سندفورد از بیماری های اوتیسم، اختلال وسواس فکری عملی، افسردگی شدید، تشنج و برخی ناراحتی‌های قلبی رنج می برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.