عکس جدید اصغر فرهادی و همسرش پریسا بخت آور

عکس جدید اصغر فرهادی و همسرش پریسا بخت آور

اصغر فرهادی و همسرش پریسا بخت آور در جشنواره فیلم آنتالیا عکسی به یادگار گرفتند. چند روز پیش جشنواره فیلم آنتالیا در ترکیه برگزار شد و اصغر فرهادی به همراه همسرش در این جشنواره حاضر شدند. صفحه طرفداران اصغر فرهادی عکس سلفی اصغر فرهادی و همسرش پریسا بخت آور را در حاشیه این جشنواره منتشر کرده است.

عکس اصغر فرهادی و همسرش در آنتالیا

اصغر فرهادی و همسرش پریسا بخت آور,اصغر فرهادی,اصغر فرهادی و همسرش,پریسا بخت آور,

فیلم جدایی نادر از سیمین وی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان و جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کرد، همچنین او نامزد دریافت همین جایزه در بخش جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی برای فیلم خود بود.وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶، جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره فیلم کن، را برای نگارش فیلم‌نامه فیلم فروشنده دریافت کرد.

پیشتر وی برنده سه جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در سال‌های ۱۳۸۴، ۱۳۸۷ و ۱۳۸۹ شده است. خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم درباره الی و خرس طلایی جشنواره فیلم برلین به خاطر فیلم جدایی نادر از سیمین از دیگر دستاوردهای اوست. وی همچنین برنده جایزه بهترین فیلم خارجی جایزه گلدن گلوب سال ۲۰۱۲ میلادی به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم جدایی نادر از سیمین شد. وی اولین فیلمساز ایرانی است که توانسته است این جایزه را به خود اختصاص دهد.

اصغر فرهادی و همسرش پریسا بخت آور,اصغر فرهادی,اصغر فرهادی و همسرش,پریسا بخت آور,

لژیون دونور نشان افسر، نشان عالی هنر و ادبیات کشور فرانسه توسط نیز در ۲۵ فوریه ۲۰۱۴ در پاریس به فرهادی اهدا شد. این نشان به‌دلیل «خلاقیت‌های هنری و تأثیر اصغر فرهادی بر هنر و ادبیات فرانسه و سراسر جهان» به این فیلمساز ایرانی تعلق گرفت.وی همچنین جایزه سزار، جایزه مستقل اسپریت و جوایز بودیل را به دست آورده است.
در یک نظرسنجی مجله تایم، وی رتبه چهارمین شخصیت تأثیرگذار در میان ۱۰۰ شخصیت برتر سال ۲۰۱۲ را کسب کرد؛ و در نهایت به عنوان یکی از ۱۰۰ چهرهٔ تأثیرگذار سال ۲۰۱۲ از سوی این مجله معرفی شد.
فرهادی در سال ۲۰۱۲ در لیست ۱۰۰ متفکر جهان فارین پالیسی قرار گرفت.

عکس های اینستاگرام بازیگران زن ایرانی مرداد ۹۵

تصاویر بازیگران و چهره های معروف در اینستاگرام شهریور ۹۵

تیپ اصغر فرهادی در مراسم تشییع عباس کیارستمی+عکس


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.