فیلم تشییع جنازه حبیب محبیان ۲۲ خرداد ۹۵+لینک دانلود

فیلم تشییع جنازه حبیب محبیان ۲۲ خرداد ۹۵+لینک دانلود

دانلود فیلم تشییع جنازه حبیب محبیان ۲۲ خرداد ۹۵ + عکس

تشییع جنازه حبیب محبیان

دانلود فیلم تشییع جنازه حبیب محبیان که دیروز بر اثر سکته قلبی در رامسر درگذشت و امروز شنبه ۲۲ خرداد ۹۵ از ساعت ۱۵ در رامسر مراسم تشییع حبیب آغاز شده که با عکس قرار داده ایم.

دانلود فیلم تشییع جنازه حبیب محبیان ۲۲ خرداد ۹۵ + عکس

داریوش قانع رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته پیکر مرحوم حبیب محبیان روز شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۱۸ از منزل این هنرمند در روستای نیاسته از توابع کتالم واقع در شهرستان رامسر به سمت امامزاده محمد (ع) تشییع و در همین محل به خاک سپرده خواهد شد.

مشاور رسانه‌ ای رئیس دولت نهم و دهم درخصوص حضور محمود احمدی نژاد در مراسم خاکسپاری حبیب محبیان توضیحاتی داد.

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ ای رئیس دولت نهم و دهم درخصوص حضور محمود احمدی نژاد رییس دولت نهم و دهم در مراسم تشییع حبیب محبیان اظهار داشت: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده و من بی اطلاعم.

دانلود فیلم تشییع جنازه حبیب محبیان ۲۲ خرداد ۹۵

سایت الف رسانه منتسب به احمد توکلی اعلام کرد که احمدی نژاد در مراسم خاکسپاری حبیب خواننده معروف کشور شرکت کرده است.

*********

زمان و مکان مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان خواننده سرشناس

همانطور که در جریان هستید امروز صبح ساعت ۹ خواننده و آهنگ ساز سرشناس و محبوب عزیزمان حبیب محبیان را از دست دادیم.

زمان و مکان مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان خواننده سرشناس

مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان

فوری/ مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان ساعت چهار بعد از ظهر از گلزار بهشت زینبیه به طرف وادیااسلام سادات رامسر  برگزار و سپس به تهران منتقل می شود

پیکر «حبیب» از تالار وحدت تشییع نمی شود/ وزارت ارشاد دخالتی نخواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبری مبنی بر درگذشت حبیب محبیان خواننده ایرانی، شایعاتی مبنی بر تشییع پیکر او از مقابل تالار وحدت منتشر شد که مهدی وجدانی روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تکذیب کرد.

وجدانی که پیش از این هرگونه اطلاع از این خواننده را نفی کرده بود؛ گفت: این موضوع که پیکر آن مرحوم از مقابل تالار وحدت تشییع می شود، کذب است. معاونت هنری وزارت ارشاد در این رابطه اظهار نظری نکرده و البته در این مورد هم کاری انجام نمی‌دهد.

روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما هیچگونه نقشی در برنامه ریزی مراسم تدفین و تشییع این خواننده نخواهیم داشت.

گفتنی است؛ حبیب محبیان خواننده و آهنگساز ایرانی امروز صبح در اثر ایست قلبی در بیمارستانی در رامسر درگذشت.

 

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.