سالگرد تاسیس سالن زیبایی مریم سلطانی

سالگرد تاسیس سالن زیبایی مریم سلطانی

مریم سلطانی خبر از برگزاری جشن دومین سالگرد تاسیس سالن زیبایی اش داد.مریم سلطانی بازیگر کشورمان مدتی است که از بازیگری کناره گیری کرده و مشغول فعالیت خود در زمینه مدیریت یک سالن زیبایی در شمال تهران می باشد.

این بازیگر با انتشار عکس هایی از برگزاری جشن دومین سالگرد تاسیس سالن زیبایی اش خبر داد.

سالن زیبایی مریم سلطانی,مریم سلطانی,

مریم سلطانی نوشت:

*****

جشن دومین سالگرد سالن زیبایی شیمر

تشکر فراوان از تمام پرسنل خوب سالن زیبایى شیمر

سالن زیبایی مریم سلطانی,مریم سلطانی,

مریم سلطانی در سالن زیبایی شیمر

متولد بهمن ماه در تهران و ساکن محله زعفرانیه است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مدیریت و همچنین حضور در کلاس‌های حمید سمندریان به پایان رسانده است. مجموعه‌های تلویزیونی «سه در چهار، روزگار قریب، دارا و ندار» و فیلم‌های سینمایی همچون «آقای هفت‌رنگ، حلقه‌های ازدواج، زن‌ها فرشته‌اند» در کارنامه هنری او قرار دارد.به گفته خودش بهترین و دلچسب‌ترین نقش او در سریال روزگار قریب بوده و معتقد است گذراندن تحصیلات آکادمیک امری واجب و اجتناب ناپذیر است ولی در صورتی که استعداد ذاتی در شخص وجود داشته باشد می تواند با دوره های آموزش بازیگری استعدادش را پرورش دهد. !

سالن زیبایی مریم سلطانی,مریم سلطانی,

مریم سلطانی در سالن زیبایی شیمر

او بازیگری را جزئی از زندگی‌ خود می‌داند و معتقد است، بازیگری کار آسانی نیست و اگر دوباره متولد شد باز هم بازیگری را انتخاب خواهد کرد.به ورزش علاقه زیادی دارد به خصوص شنا و بادی‌بیلدینگ. ورزشی که از چندین سال پیش به طور حرفه‌ای انجام می‌دهد بادی‌بیلدینگ است و معتقد است موسیقی نیز باید جزئی از زندگی یک هنرمند باشد، او پیانو را به عنوان ساز مورد علاقه‌ خود انتخاب کرده است.قانون رژیم او به این صورت است که در طول هفته پنج روز کامل رژیم دارد و دو روز دیگر غذاهایی را که دوست دارد میل می‌کند طوری که احساس گرسنگی به وی دست ندهد

عکس جدید یکتا ناصر در دوران بارداری اش

غواصی کردن هانیه توسلی در جزیره لارک

درخواست خسرو معتضد از صدف طاهریان


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.