آگهی استخدام ناسا برای کار در مریخ+عکس

آگهی استخدام ناسا برای کار در مریخ+عکس

آگهی استخدام ناسا

این آژانس فضایی به تازگی سری پوسترهای به سبک جنگ جهانی اول را منتشر کرده و از علاقمندان خواسته تا در ماموریت‌های فضایی آینده مریخ شرکت کنند.

پوسترهای استخدام ناسا برای اولین بار توسط این آژانس در سال ۲۰۰۹ در  مرکز فضایی کندی در فلوریدا به معرض نمایش درآمد. آنها تبلیغات مختلفی را برای فرصتهای شغلی مختلف، از جمله  کشاورز، معلم، تکنسین و نقشه بردار برای حضور انسان در مریخ راه اندازی کردند.

برخی از نکات برجسته زندگی در مریخ که در این پوسترها وجود داشت توانایی برای کشف والس مارینریس – بزرگترین دره عمیق و باریک در منظومه شمسی-  استخراج  مواد معدنی و دیگر منابع در ماه فوبوس سیاره سرخ  و پرورش میوه ها و سبزیجات مختلف در باغ مریخ بود.

با وجود این تبلیغات گسترده، علاقمندان باید برای این سفر صبر کنند چرا که بر اساس برنامه ریزی سه مرحله‌ای ناسا برای سفر به مریخ، آژانس فضایی تا سال ۲۰۳۰ ماموریت سرنشین دار به مریخ نخواهد داشت.

وجود دارد که دقیقا هر دفاتر در مریخ نشده است، اما به نظر می رسد که ناسا در حال حاضر برای مردان ناتوانان و زنان مایل به کار و زندگی در سیاره سرخ به دنبال.

آژانس فضایی آمریکا به تازگی منتشر سری پوستر جنگ جهانی اول مدل دهید با هدف افراد استخدام که می خواهم را به شرکت در ماموریت های فضایی آینده به مریخ.

در حالی که ناسا هنوز در مورد جزئیات مختلف مورد نیاز برای چنین تلاش کار، آن امیدوار است که تبلیغات مورد پسند عامه ایده احتمالا استعمار سیاره سرخ و سایر نقاط مورد علاقه در اعماق فضا کمک خواهد کرد.

پوستر استخدام ناسا برای اولین بار توسط آژانس در سال ۲۰۰۹ برای یک نمایشگاه فضای در مجتمع بازدید کننده از مرکز فضایی کندی در فلوریدا راه اندازی شد. آنها از ویژگی های “تبلیغات” برای فرصت های شغلی مختلف، از جمله برای کشاورزان، معلمان، تکنسین ها و نقشه برداران برای مستعمرات انسان در مریخ.

برخی از نکات برجسته زندگی در مریخ در پوستر شامل توانایی برای کشف والس مارینریس، که از آن به عنوان بزرگترین دره عمیق و باریک در منظومه شمسی ذکر معدن مواد معدنی و دیگر منابع در ماه فوبوس سیاره سرخ است. و حتی در حال رشد میوه ها و سبزیجات مختلف در باغ تابستان مریخ.

با این حال، ممکن است اشخاص علاقه مند باید صبر کنید در حالی که دیگر قبل از آنها می توانند برای این مشاغل مریخ ثبت نام کنید. بر اساس سه مرحله ناسا “سفر به مریخ،” آژانس فضایی انتظار ندارد به ارسال ماموریت های سرنشین دار به سیاره سرخ تا سال ۲۰۳۰.

توریسم فضایی

این اولین بار است که ناسا ساخته شده با استفاده از تبلیغات رنگارنگ به ترویج مفهوم زندگی در خارج از زمین نیست. در ماه فوریه، آژانس فضایی منتشر شد مجموعه ای از چاپ برای تبلیغ آنچه در آن می خواهم به سفر به سیاره های دوردست فراتر از کهکشان ما.

شناخته شده به عنوان “رویا و تصوراتی از آینده”، پوستر گردشگری فضایی توسط هنرمندان کار در استودیو طراحی ناسا آزمایشگاه پیشرانش جت (JPL) ایجاد شد. تبلیغات از ویژگی های سیارات فراخورشیدی که دانشمندان آژانس در طول سال و چه ناسا پیش بینی گردشگران فضایی می توانید در حالی که صرف وقت وجود دارد انجام شناسایی کرده اند.

این خدمات عبارتند از تجربه گرانش بالا فوق العاده ۴۰۳۰۷g زمین HD، اقامت در اینده ابر ۹ رصدخانه در زهره و استخراج آب در این سیاره کوتوله سرس، حیرت در شفق های زیبا بر روی مشتری و به کاوش در جهان آب در زیر سطح یخ زده قمر آن اروپا.

تبلیغات مریخ استخدام رایگان برای دانلود در وب سایت ناسا، در حالی که سند چشم انداز از پوستر آینده در وب سایت آزمایشگاه پیشرانش جت در دسترس هستند.

آگهی استخدام در ناسا

معرفی ناسا

ادارهٔ ملی هوانوردی و فضایی (به انگلیسی: National Aeronautics and Space Administration) یا سازمان ملی هوانوردی و فضایی (به انگلیسی: National Aeronautics and Space Agency) به اختصار ناسا (به انگلیسی: NASA) سازمان فضایی ملی ایالات متحدهٔ آمریکا است. در زمان جنگ سرد و پس از پرتاب ماهوارهٔ اسپوتنیک-۱ توسط اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی به فضا، آمریکا به فکر ایجاد سازمان فضایی ملی خود افتاد و ناسا در ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۵۸ با امضای رئیس‌جمهور وقت دوایت آیزنهاور جای کمیتهٔ رایزنی ملی هوانوردی آمریکا (ناکا) را گرفت و بنیادگذاری‌شد. توماس کیت گلنان به عنوان نخستین مدیر ناسا و هیو لاتیمر درایدن به عنوان معاون او برگزیده‌شد و فعالیت رسمی ناسا از ۱ اکتبر ۱۹۵۸ آغاز شد. نخستین ماهوارهٔ فضایی ناسا نیز اکسپلورر ۱ بود.

ناسا کار خود را با نورث امریکن ایکس-۱۵ آغاز کرد و هشت خلبان در این پروژه توانستند خود را به زیر مدار زمین برسانند. در ۱۲ آوریل ۱۹۶۲، یوری گاگارین اهل شوروی با فضاپیمای وستوک-۱ به فضا پرتاب‌شد و تبدیل به نخستین انسان فضانورد جهان شد. حدود یک ماه بعد در ۵ مه، آلن شپارد با مرکوری-رادستون ۳ از پروژهٔ مرکوری به فضا پرتاب‌شد و تبدیل به نخستین فضانورد آمریکایی شد. در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۶۲، جان گلن با مرکوری-اطلس ۶ به فضا پرتاب‌شد و در کمتر از ۵ ساعت، ۳ بار پیرامون کرهٔ زمین گردید و تبدیل به نخستین آمریکایی شد که پیرامون زمین می‌گردد. پروژهٔ جمینای نیز دستاوردهایی مانند نخستین مانور مداری، اتصال و پهلوگیری فضاپیما و نخستین راهپیمایی فضایی آمریکا به همراه داشت.

پس از پروژهٔ جمینای، ناسا پروژهٔ آپولو را راه‌اندازی کرد که این پروژه یکی از شناخته‌شده‌ترین پروژه‌های علمی تاریخ آمریکا و جهان بوده‌است. در ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۶۹، نیل آرمسترانگ و باز آلدرین در طول مأموریت آپولو ۱۱ بر کرهٔ ماه گام نهادند و تبدیل به نخستین انسان‌هایی شدند که بر ماه گام بر می‌دارند. طی پروژهٔ آپولو، ۱۲ فضانورد مرد بر ماه گام نهادند. پس از مأموریت آپولو ۱۷ که بازپسین سفر بشر به ماه بود، دیگر پای هیچ انسانی به ماه نرسید. اسکای‌لب نخستین ایستگاه فضایی آمریکا بود و ایستگاهی ملی بود. در سال ۱۹۷۵، ناسا و سازمان فضایی فدرال روسیه پروژه‌ای مشترک به نام پروژهٔ آزمایشی آپولو–سایوز انجام‌دادند که این پروژه نخستین مأموریت فضایی بین‌المللی بود. از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۱، ناسا پروژه‌ای به نام برنامه شاتل‌های فضایی را اجرا کرد و این پروژه شامل ۱۳۵ پرواز فضایی بود و فاجعه‌های چلنجر و کلمبیا را هم به همراه داشت. ناسا در ایستگاه فضایی بین‌المللی مشارکت دارد. به غیر از ناسا، ۱۵ عضو دیگر که ۱۱ عضو از آن‌ها اعضای سازمان فضایی اروپا هستند، در این پروژهٔ بین‌المللی مشارکت دارند. علاوه بر فضاپیماهای سرنشین‌دار، ناسا فضاپیماهای بدون سرنشینی را نیز مانند نیوهورایزنز و مریخ‌نورد کنجکاوی به فضا پرتاب کرده‌است.

مدیر ناسا بالاترین شخص تصمیم‌گیرندهٔ این سازمان است. مدیر کنونی ناسا چارلز بولدن و معاون او لری گارور است. ناسا دارای ۱۲ مرکز مانند مرکز فرماندهی ناسا و مرکز پژوهشی ایمز است. میزان بودجهٔ سالانهٔ ناسا سیر صعودی دارد. درصد این بودجه از بودجهٔ نظام فدرالی ایالات متحدهٔ آمریکا در سال ۱۹۶۶ به اوج خود و به عدد ۴٫۴۱ رسید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. امیرحسین می گوید

    سلام من
    اسم من امیرحسینه
    من از ایران
    پیام میدم میخوام برای ناسا کارکنم قسمت سفر به مریخ

  2. مهدی می گوید

    چطور میشه ثبت نام کرد .شاید در مریخ بتونم پروژه های اکولوژیستیمو پیاده کنم

  3. رضا بابایی می گوید

    کار در ایستگاه فضایی

  4. Pari می گوید

    Slm man az iran hastam

  5. احمد رضا ایروانی فرد می گوید

    I will rolling for resident in mars .,thanks alot

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.