جایگاه امروز پوشش ساختمانی در مسکن و صنعت ساخت‌و‌ساز

جایگاه امروز پوشش ساختمانی در مسکن و صنعت ساخت‌و‌ساز

image001

همگام سازی فضا مورد نظر با استاندارد های روز نیاز به تجهیزات مناسب دارد گه باعث شود فضای کاملا شیک و مدرن با تمام تازه های معماری دنیا هم پایی کند و این مهم زمانی به ثمر می نشیند که ما مواد سنتی استفاده شده در ساختمان را حذف کنیم و به جای آن از فناوری های روز برای بهبود محیط بهره بگیریم. در این مقاله قصد داریم تاثیر فناوری بر پوشش های ساختمانی و مسکن را بررسی کنیم؛ مثل همیشه با جذاب ۹۸ همراه باشید.

پوشش های صنعتی ساختمانی

image002

اپوکسی

یکی از پوشش های مناسب و کاربردی در کفپوش ها اپوکسی می باشد. کفپوش های زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید بعنوان نیاز از هریک از آز آنها استفاده کنید این کفپوش ها در رنگ ها و از مواد مختلف تولید می شود. این کفپوش ها بدلیل جنس بسیار مقاومی که بخاطر ترکیبات شیمیایی مخصوص شان دارند، برای بکارگیری در محیط هایی مثل سالن های ورزشی، کارگاه ها، کارخانه ها و همچنین منازل مسکونی بسیار مناسب می باشند.

اپوکسی

این کفپوش اکثرا به روی سطوح سخت تولید شده از بتن و حتی تالار هایی که قبلا کفپوش های سنگی و موزائیک داشته اند مورد مصرف قرار می گردد، ولی در عین حال جهت سطح های فلزی نیز مناسب می باشد. خرید اپوکسی از جمله مواردی است که ما آن را حتما به شما پیشنهاد می دهیم تا علاوه بر برخورداری از کفپوشی مقاوم و با کیفیت، دکوراسیون خانه خود را نیز زیباتر کرده باشید.

image003

کفپوش اپوکسی

کفپوش پلی یورتان نیز نوع دیگری از کفپوش هاست که بسیار شبیه به اپوکسی می باشد. شما با بهره گیری همزمان این دو نوع کفپوش می توانید کفپوش خانه ای بسیار مقاوم، تاثیر ناپذیر در برابر نور خورشید و ضد خش داشته باشید.

image004

شرکت عکاظ

این شرکت در سیاست های آتی خود، بالا بردن رقابت و به روز شدن بازارها و محصولات، شرکت‌ها و سازمان‌ها را بر آن داشته که فعالیت‌های خود را بر تولیدات نوآورانه و مدرن و ‏توانمندی‌های مبتکرانه تمرکز کافی را داشته باشد که این امر نیاز به سرمایه‌گذاری در تحقیقات و ایجاد نوآوری‌های جدید می‌باشد را در خود گنجانده است. انجام ‏تحقیقات در سازمان‌ها به منظور تغییر و حرکت به سوی تحول و پیشرفت شکل می‌گیرد و فعالیت‌های تحقیق و توسعه ‎‏فرصت‌های کسب‌وکار نوپایی خلق کرده و یا کسب‌وکار فعلی سازمان را تغییر می دهد.

شرکت عکاظ

جدا از این مطلب می توان گفت که پیچیدگی‌های تکنولوژی و تحقیقات مبتنی بر ‏دانش و نیاز به نوآوری و پویایی، کسب‌وکار و بازار، شرکت‌ها و سازمان‌ها را بر این وا داشته است تا در نوع، کیفیت، حجم و مقیاس و سوی گیری ‏فعالیت‌هایشان تجدیدنظر کنند‎.‎ شرکت عکاظ خاورمیانه با استفاده از تیم متخصص و مجرب خود، مراحل تحقیق و توسعه شامل پیگیری و تحقیق در زمینه محصولات ‏و خدمات نوآورانه با سطح کیفیت بالاتر، کاربری‌های جدید و یا در جهت کم کردن هزینه‌ها با روش‌های علمی و تحقیقات کاربردی را برای دیگر ‏سازمان‌ها و شرکت‌ها به انجام خواهد رساند.

image005

رنگ نما

یک پوشش الزامی برای تمام قسمت هایی که احتمال حریق یا حادثه وجود دارد می باشد. هر نوع پوشش که بر روی سطح نمای ساختمان انجام می شود رنگ یا پوشش نمای ساختمان نام گذاری می شد. فرق رنگ نمای ساختمان و پوشش نمای ساختمان در میزان ضخامت آن می باشد که ضخامت رنگ نمای ساختمان کروم و ضخامت سطح پوششی نمای ساختمان میلی متری است.

رنگ نمای آکریلیک یک ساختمان

در ادامه در قالب این موضوع می توان گفت که اجرای کار زیر سازی به این دلیل است که ضخامت رنگ نما کم می باشد در نتیجه تمامی عوارض بر روی اندود سیمان را نمایش می دهد. پوشش نمای ساختمان به خاطر داشتن ضخامت میلی متری در زمان اعمال دارای پوششی خاص بوده و تمام عوارض زیر کار را خواهد پوشاند و دارای طرح خاصی می باشد و نیازی به ماستیک ندارد. لازم به ذکر است پوشش نمای ساختمان نسبت به رنگ نمای ساختمان مقاومت و عمر بیشتری دارد.

در صورتی که در شهرهای آلوده ای مثل تهران زندگی می کنید، توصیه می کنیم از رنگ نماهای خود تمیز شونده استفاده کنید؛ چراکه بخاطر ترکیبات ویژه ای که دارند، قابلیت تجزیه و از بین بردن آلودگی را داشته و تا مدت زیادی همانند ظاهر اولیه خود باقی خواهند ماند.

منبع: http://jazab98.ir

 


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.