کودک آزاری ستایش سه ساله با سیگار توسط پدر و مادر معتادش

کودک آزاری ستایش سه ساله با سیگار توسط پدر و مادر معتادش

ستایش ۳ ساله , ستایش سه ساله , سوزاندن ستایش , سوزاندن ستایش با سیگار

کودک آزاری ستایش سه ساله با سیگار توسط پدر و مادر معتادش

کودک آزاری ستایش سه ساله با سیگار توسط پدر و مادر معتادش

ستایش سه ساله

عکس کودک آزاری ستایش سه ساله از سوی پدر و مادر معتاد به مصرف شیشه هدف شکنجه های دلخراش با سیگار در رفسنجان کرمان قرار گرفته است. روی بدن ستایش آثاری از کبودی، زخم و سوختگی با سیگار دیده می شود. این کودک از ۲ روز قبل به دلیل اذیت و آزار توسط ناپدری و مادری که در دام مواد مخدر اسیرند، در بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان بستری است. ناپدری متواری شده و مادرش دستگیر شده است.

به گزارش فارس، این بار هم یک مورد کودک‌ آزاری در رفسنجان زخمی بر دل ما گذاشت و دل‌ مان را سوزاند، ستایش که هنوز سه سال هم ندارد، مورد اذیت و آزار ناپدری و مادر معتادش قرار گرفته و مهر بی‌ مهری این مادر و ناپدری در سرتاسر بدنش حک شده است.

این کودک بدنی که رنجور دارد که از عوارض سوء تغذیه است و پایش هم قبلا شکسته، توسط اورژانس اجتماعی به بیمارستان منتقل شده و امروز همه دست به دست هم دادند تا او را کمک و مداوایش کنند و آینده‌ ای شیرین برایش رقم بزنند.

فرماندار رفسنجان هم پس از شنیدن این حاکیت دردناک خود را به بیمارستان رساند تا از اوضاع و احوال این کودک بی‌ گناه باخبر شود.

حمید ملانوری در حاشیه ملاقات این کودک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه شیوع استعمال موادمخدر به‌ ویژه درحوزه مواد مخدر صنعتی و روان‌ گردان‌ ها افرادی که به این موضوع گرایش پیدا می‌ کنند دچار اختلالات روانی شده و به دلیل توهم‌ زایی که مواد دارد، بحث کودک‌ آزاری و همسرآزاری را در جامعه شاهد هستیم.

وی بیان داشت: در موضوع کودک‌ آزاری وضع بحرانی‌ تر و چالشی‌ تر است، چرا که کسانی که مواد مخدر و روانگردان ها را مصرف می‌ کنند، تعادل روانی لازم را ندارند و ناخواسته کودک‌ آزاری پیدا می‌ کنند.

عکس کودک آزاری ستایش سه ساله با سیگار توسط پدر و مادر معتادش

کودک آزاری ستایش سه ساله با سیگار توسط پدر و مادر معتادش

 کودک آزاری در رفسنجان , کودک آزاری در کرمان , کودک آزاری ستایش

فرماندار رفسنجان ادامه داد: مواردی پیدا شده به شکل فجیعی است که تبعات آن در کل جامعه به لحاظ روانی اثرگذار بوده و هم کودکانی که مورد آزار قرار می‌ گیرند، مشکلات روانی پیدا کرده و در آینده مشکلاتی هم برای مردم و نظام ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: پیگیری لازم با همکاری بهزیستی، شورای تأمین، دستگاه قضایی و دادستان برای برخوردهای قاطع و جدی با عوامل این کار انجام و حکم جلب والدین صادر و مادر این کودک در حال حاضر دستگیر شده است.

ملانوری تصریح کرد: جلسه‌ ای با موضوع کودک‌ آزاری برگزار می‌ کنیم و در موضوع مواد مخدر نیاز داریم، فرهنگ جامعه رشد کند تا مردم آگاه شوند و گرایش به این مواد کمتر شود چراکه تبعات سنگینی دارد.

وی توضیح داد: باید برنامه‌ ریزی شود، وقتی مواردی پیش می‌ آید با هماهنگی دستگاه‌ های مرتبط برخورد قاطعی انجام شود که بازخورد لازم را داشته باشد، مردم در این قضایا باید خیلی کمک کنند تا استعمال مواد روان‌ گردان به صفر برسد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: همچنین این موارد باید اطلاع‌ رسانی شود و مردم اگر در جوار منزل خود موردی مشاهده می‌ کنند که والدینی معتاد هستند به‌ ویژه در بحث مواد مخدر صنعتی حتما به دستگاه‌ های متولی گزارش دهند تا هرچه زودتر برخورد شود و ادامه پیدا نکند.

وی متذکر شد: در رابطه با این مورد کودک‌ آزاری بهزیستی مدیریت می‌ کند و با دستور قضایی کودک را از خانواده گرفته بعد از مداوا زیر پوشش خود قرار می‌ دهد.

گردآوری: دلبرانه

Save


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.