زمان مناسب، مکان مناسب و هزینه مناسب

کارشناسان گردشگری معتقدندامروزه مسافرت غیرتفریحی وجود ندارد! تفریح ،لذت و سرگرمی بخش جدایی ناپذیر تمام سفرها اعم از کاری، زیارتی، اداری، ورزشی یا حتا درمانی است. انتخاب مقصد برای مسافرتها از گذشته تاکنون پیرو شاخص‌هایی بوده که اگر چه سبک زندگی و فناوری آن را دستخوش تغییرات زیادی کرده، باز معیارهایی مانند محل اقامت و تجربه سفر از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده میزان رضایت مسافران محسوب می‌شود. مردم برای مسافرت صرفا به دنبال یک مقصد شناخته شده فرهنگی یا جغرافیایی نیستند، آنها تجربه لذت بخشی از سفر را انتظار دارند و همین امر گردشگری را به صنعتی  تبدیل کرده که نیروی انسانی خلاق و ماهر، در مرکز خلق ارزشهای آن قرار دارد.

سفر لذت بخش یعنی با هزینه مناسب در زمان مناسب، در مکان مناسب بودن. اینترنت به کمک بسترهای تخصصی گردشگری مانند سامانه رزرواسیون مهر یا سامانه رزور هتل و بلیط هواپیما سامیتا به مسافران کمک می‌کند، برای زمان، مکان و هزینه سفر بهترین انتخاب را داشته باشند. به صورت آنلاین جزئیات خطوط هوایی را بررسی کنند، امکانات تورها را ببنید و هتل‌ مد نظرشان را زیر قمیت تعرفه رزرو کنند.

سامانتا

این تنها بخشی از تاثیر نیروی انسانی خلاقی است که به کمک فناوری اطلاعات تجربه بهتری از مسافرت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در سامانه رزرواسیون مهر می‌توان قبل از رزرو امکانات تمامی هتل‌ها را به همراه تصاویر و نظرات مسافران مشاهده کرد. در سامیتا هم می‌توان علاوه بر رزرو هتل در شیراز، اصفهان و سایر شهرها، تورهای شهرهای گردشگرپذیر مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و کیش را جستجو و رزرو آنلاین کرد.

قیمت رقاتبی سامانه رزرواسیون مهر و سامیتا کاربران را قادر می‌سازد، خدمات خود را پائین‌تر از تعرفه بازار خریداری کنند. پشتیبانی فنی و اعتباری این دو سامانه ثبت شده در ستاد ساماندهی، بر عهده ” آژانس خدمات مسافرتی و جهانگردی سامی تابستان سفر کیش”  است و کاربران در کمال اعتماد و اطمینان، از خدمات پشتیبانی یک شرکت معتبر گردشگری برخوردار خواهند بود. از دیگر نکات برجسته این دو سامانه بخش خواندنی‌های جالب سامیتا و بلاگ رزرواسیون مهر است که در کنار بستر فنی، اطلاعات ارزشمندی در مورد مقاصد گردشگری، هتل‌ها و  آخرین اخبار مهم این حوزه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سامانه رزرو هتل و خرید بلیط سامیتا: http://www.samita.com

سامانه رزرواسیون مهر: https://www.egardesh.com


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.