جراحی زیبایی سینه و پروتز

جراحی زیبایی سینه و ماستوپکسی

لیفت کردن سینه برای سینه های نامنظم و کوچک کردن سینه، کاهش حجم سینه و نوک سینه ها و رسیدن به آرئول ها (ناحیه تیره تر اطراف نوک پستان)، جوان سازی شکل ظاهری و بالا بردن سینه ها است. اگر حجم بیش از حد کم یا زیاد سینه وجود داشته باشد، ممکن است افزایش سینه یا کاهش سینه نیز توصیه شود. هر سال، هزاران زن تحت عمل جراحی بالا بردن سینه قرار می گیرند، هیچ مشکلی عمده ای ندارند و با دیدن نتایج راضی می شوند.

چه زمانی نیاز به جراحی سینه است؟

بارداری، پرستاری، سنگینی، افزایش یا از دست دادن وزن، پیری طبیعی و وراثت بر روی شکل سینه های شما تاثیر می گذارند و در نتیجه آویزان می شوند.

اگر جراح شما فکر می کند که ایمپلنت های سینه، به تنهایی برای رسیدن به فرم و شکل مورد نظر شما بعید باشد.

اگر بافت اطراف نوک سینه یا آرئول کشیدگی داشته باشد.

نکاتی که باید به آنها دقت کنید.

نکات مثبت:

  • شکل، طرح و تقارن سینه ها را بهبود می بخشید.
  • ظاهر سینه های شما جوان تر خواهد شد.
  • ظاهر بهتری در لباس ها به وجود می آید و احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

نکات منفی:

  • ممکن است به دلیل سنگینی و پیری، اثرات یک جراحی سینه به مرور زمان کاهش یابد.
  • پس از پروتز سینه باید ناحیه زخم جراحی با سینه بند یا لباس شنا پوشاند.
  • حاملگی بعدی ممکن است نتایج جراحی سینه شما را به خطر بیندازد.

اینها سه جنبه مثبت و منفی است که با توجه به بزرگ کردن سینه باید مورد توجه قرار گیرد. اگر می خواهید بر روی آنچه منحصر به شما است تمرکز کنید، لطفا با بهترین جراح پروتز سینه تماس بگیرید.

آیا شما یک کاندیدای خوب برای پروتز سینه هستید؟

اگر در مورد افتادگی سینه های خود بسیار ناراضی هستید، باید بدانید که چه جراحی می توان انجام داد. اگر جراح شما پیشنهاد می دهد ترکیب سینه را افزایش یا کاهش دهد، یا سینه ها را بالا بکشد (لیف کند) تعجب نکنید؛ برای رسیدن به اهداف شما ممکن است لازم باشد که اقدامات جانبی انجام شود.

مواردی که در زیر آورده شده، ممکن است دلایل نیاز به لیفت کردن سینه شما باشد:

  • سینه هایی که کشیده، اما در اندازه مناسب هستند.
  • سینه هایی که استحکام یا سفتی ندارند.
  • نوک سینه ها و آرئول ها که به سمت پایین افتاده، به خصوص اگر در زیر پستان قرار دارند.
  • سینه هایی که با یکدیگر متفاوتند؛ یک پستان ممکن است سفتی و شکل خوبی داشته باشد، در حالی که دیگری اینگونه نیست.
  • سینه هایی که اندازه متفاوتی دارند.
  • سینه های نسبتا کوچک.
  • سینه های بزرگ و سنگین را می توان بالا کشید، اما نتایج ممکن است مانند بالا کشیدن سینه کوچک نباشد. در طولانی مدت، ممکن است افتادگی هایی در نتیجه جراحی به وجود بیاید.
  • پس از بارداری و شیردهی، اگر قصد دارید مجددا بچه دار شوید، بهتر است جراحی را به تعویق بیاندازید. بارداری و شیردهی مجدد، ممکن است باعث بزرگ شدن و کاهش حجم داخل آن شود. این موضوع نتایج جراحی سینه را از بین می برد.

اگر شما در بهداشت عمومی خوب هستید، نگرش مثبت و انتظارات واقع بینانه داشته باشید، به احتمال زیاد، یک نامزد مناسب برای این روش هستید.

لیفت کردن سینه ممکن است باعث افزایش شلی و افتادگی شود. در عین حال باعث بهبود شکل، کیفیت و افزایش اعتماد به نفس شما نیز می شود.

مدت زمان باقی ماندن لیفت کردن سینه چقدر است؟

اگر یک لیفت کردن سینه درست انجام شود، سینه هایتان نباید طی دهه ها به افتادگی قبل از عمل خود بازگردند. این امر با فرض این است که نوسان وزن قابل توجهی نداشته باشید و یا باردار نشوید. ممکن است برخی از تغییرات رخ دهد، اما وضعیت و جای نوک سینه جدید باید باقی بماند. از جراح خود درباره تکنیک هایی که باید استفاده کنید، سوال بپرسید. به طور معمول، جراحان زیبایی تنها به یک تکنیک بالا بردن پوستی تکیه نمی کنند؛ آنها کل بافت سینه را ترمیم می کنند و یک بالا بردن بلندمدت ایجاد می کنند.

ارتباط با جراح سینه خود را حفظ کنید

برای ایمنی و همچنین نتیجه درست از زیبایی و سلامت، مهم است که به مطب جراح پلاستیک خود برای ارزیابی و پیگیری در زمان های تجویزی و هر زمان که شما متوجه تغییرات مهم شدید، مراجعه کنید. در صورت سوال یا نگرانی، دریغ نکنید با جراح خود تماس بگیرید.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.